dddd Pokyčiai pavėžėjimo paslaugų rinkoje - nauji klientų poreikiai, nauji žaidėjai - Kviesk Opti

Pokyčiai pavėžėjimo paslaugų rinkoje – nauji klientų poreikiai, nauji žaidėjai

Ukrainos pavėžėjimo paslaugų kompanija „Opti“ Lietuvoje veiklą pradėjo 2017 m. pabaigoje. Pastangos vystant paslaugų tinklą pirmųjų vaisių davė po metų, sparčiai pradėjus augti programėlių vartotojų skaičiui. Per pastaruosius keturis mėnesius „Opti“ programėlės vartotojų skaičius padidėjo 60% ir pasiekė 12000, o pervežimų skačius siekia 700 per parą.

„Opti“ Ukrainos taksi operatorius veikia jau 17 metų – savo šalyje kadien perveža beveik 50000 keleivių. 2015 metais pradėję veiklą Lenkijoje, šiuo metu Opti perveža apie 6000 keleivių per parą. Lietuvoje startas nebuvo lengvas – intensyvi konkurencija, kelios žymiausios pavėžėjimo paslaugų platformos jau anksčiau pasidalino aktyviausius vartotojus ir vairuotojus. „Šios aplinkybės skatino „Opti“ labiau gilintis į vartotojų poreikius ir ieškoti išskirtinio konkurencinio pranašumo“, pasakoja Aidas Gruodys, UAB „Frontana“, atstovaujančios „Opti“ pavėžėjimo paslaugų platformą, direktorius.

Šiandien maža kaina ir pasiekiamumas – pagrindiniai reikalavimai pavėžėjimo paslaugas kuruojančioms įmonėms. Vis dėlto, daugelis keleivių yra pastebėję, kad programėlėje siūloma kaina ne visada reiškia galutinę kelionės kainą. Dėl transporto spūsčių, sustojimų prie šviesoforų – kaina gali daugiau ar mažiau išaugti. Dažnam keleiviui galutinės kainos pokytis sukelia lengvą įtampą visos kelionės metu. „Norime, kad taupantys keleiviai nesitrikdydami mėgautųsi kelione, todėl pirmieji įvedėme garantuotos kainos sistemą“, sprendimą aiškina p. Gruodys. „Opti“ kaina nustatoma užsakymo metu ir nesikeičia nepaisant jokių kelionės aplinkybių.

Kitas svarbus iššūkis pavėžėjimo rinkoje – kelionės kokybė. Dažnai pavežėjais darbuojasi ką tik gavę vairuotojų pažymėjimus, į didmiestį studijuoti ar gyventi atvykę jaunuoliai. Viena vertus, tai puiki galimybė jaunam žmogui pradėti darbo karjerą, kita vertus – keleivis ne visada gali būti  užtikrintas, kad jo kelionė truks tiek, kiek įprasta, o nepažįstantis miesto vairuotojas stebėdamas maršrutą programėlėje nepadarys nemalonios klaidos kelyje. Pavėžėjimo platformos kokybę bando garantuoti suteikdamos galimybę reitinguoti vairuotojus, tačiau dauguma keleivių retai peržiūri vairuotojo reitingą prieš patvirtindami kelionę.

„Opti“ siūlo alternatyvą keleiviams, norintiems malonios kelionės patirties ir punktualaus atvykimo į tikslą. Kad tai užtikrinti, “Opti” atsakingai vykdo vairuotojų atrankas: vertinama vairuotojo darbo patirtis (reikalaujama bent penkerių metų stažo), estetika, bendravimo įgūdžiai, užsienio kalbų žinios. Taikomi reikalavimai ir automobilių techninei būklei, švarai. Šie faktoriai ypatingai svarbūs dirbant su verslo klientais.  Ibis Kaunas Centre viešbučio direktoriaus pavaduotoja Aistė Čistovienė pasakoja, kad viešbučiams kokybiška pavežėjimo paslauga yra ypač svarbi. Svečiai užsisakantys pavežėjimą registratūroje dažniausiai suvokia tai, kaip bendros viešbučio paslaugų visumos dalį. Jų patirtis važiuojant iš viešbučio gali įtakoti ir pačio viešbučio įvertinimą. “Pasirinkti patikimą ir kokybišką pavežėjimo paslaugų tiekėją ypač svarbu. “Opti” sėkmingai išlaikė bandomąjį laikotarpį ir dabar esame ramūs dėl savo klientų”, teigia p. Aistė.

Investuodami į darbuotojų kvalifikaciją ir kliento patirtį, „Opti“ kuria alternatyvą nusistovėjusiems standartams pavežėjimo rinkoje.