Kontaktų centras

OPTI Kontaktų Centras siūlo įmonėms profesionalias ir aukščiausius standartus atitinkančias įeinančių ir išeinančių skambučių aptarnavimo paslaugas.

Kontaktų Centre dirba profesionalai, gebantys laisvai bendrauti lietuvių, rusų ir anglų kalbomis. Darbuotojai nuolat tobulina savo kompetenciją, gerina darbo našumą bei yra skatinami siekti vis aukštesnių kokybinių rodiklių.

Šiandien OPTI Kontaktų Centras profesionaliai dirba su įeinančiais ir išeinančiais skambučiais. Dirbant yra vadovaujamasi pačiais moderniausiais darbo metodais, drąsiai investuojama į darbuotojų mokymus ir laisvalaikį bei pažangiausias programinės įrangos technologijas.

Informacijos paslaugos 1868 tai pagrindinis OPTI  prižiūrimas mokamas informacijos numeris, kuriuo teikiama verslo, kultūrinė, laisvalaikio, turizmo ir kitokio pobūdžio informacija. Vadybininkai dirba visą parą, septynias dienas per savaitę, siekdama išlaikyti profesionalų santykį su vartotojais ir užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo kokybę.


Kontaktiniai duomenys