Rinkos tyrimai

Tyrimų metu galima nustatyti produktų/ paslaugų, problemų žinomumą, nuomonę apie tiriamą objektą, požiūrį į jį, vartojimo elgesį, tam tikro elgesio, pasirinkimo motyvaciją, priežastis, svarbius veiksnius, turinčius įtakos tiriamai sričiai ir t.t. Tyrimai suteikia informacijos, kuria remiantis galima priimti svarbius sprendimus, gerinant ar planuojant įmonės veiklą, sprendžiant socialines problemas.

Telefoniniai interviu – tai duomenų rinkimo metodas kuomet su respondentu interviuotojas bendrauja ne tiesiogiai, o telefonu, pagal iš anksto parengtą klausimyną.

Telefoninėms apklausoms rekomenduojami standartizuoti klausimynai su uždarais klausimais.

Telefoninė apklausa yra trumpa, fokusuota į koncentruotos informacijos rinkimą. Pasirinkęs telefoninę apklausą klientas operatyviai gauna atsakymus į jį dominančius klausimus.

Telefoninės apklausos atlikimo laikas yra nuo 3 iki 14 dienų. Telefoninės apklausos taikomos kiekybiniuose gyventojų (viešosios nuomonės), taip pat vartotojų, pirkėjų ar kitų tikslinių segmentų tyrimuose.


Kontaktiniai duomenys